Jestem dostępna w różnych językach ;P

wtorek, 7 maja 2013

Rozdział 3



Bella

Cała głowa mnie bolała. Czułam, że ktoś trzymał mnie za rękę. Otworzyłam oczy. Momentalnie poraziło mnie słońce. Byłam w białym pomieszczeniu. Jakiś chłopak siedział przy moim łóżku i trzymał moją dłoń. Był to przystojny mulat z ciemnymi włosami i miał czekoladowe oczy.
- Kochanie, dobrze, że już się obudziłaś!- powiedział Mulat i pocałował mnie
- Kim ty jesteś?- zapytałam
- Hej, Słońce, co ty?- spytał zdziwiony
- Gdzie jest Kristen?
- Poczekaj, zaraz ją zawołam!- powiedział i wyszedł
Po chwili do pokoju weszła Kristen.
- Cześć!- przywitała się i przytulił mnie mocno- Wiesz, jakiego stracha mi i chłopakom napędziłaś! Nie rób nam tego więcej!!
- Kris, kto to był ten chłopak, który siedział u mnie?- zapytałam
- Zayn, nie pamiętasz go?- spytała dziewczyna
- A mam go pamiętać, przecież ja go nie znam!- odparłam
- Poczekaj chwilkę!- powiedziała i wyszła z sali. Po chwili wróciła w towarzystwie lekarza.
- Dzień dobry, Panienko. Jak się Panienka miewa?- zapytał lekarz
- Dziękuję, dobrze!- odparłam z uśmiechem
- To dobrze.- powiedział i zaczął mnie badać- Wszystko jest w porządku!
- Panie Doktorze, ale ona nie pamięta swojego chłopaka, Zayn’a! Co się z nią dzieje?- spytał Kristen
- Amnezja! Za jakiś czas powinno jej się wszystko przypomnieć.- oznajmił Lekarz
- Aha.
Lekarz wyszedł, ale weszło pięciu chłopaków, w tym ten mulat, który siedział przy moim łóżku.
- Zayn, ona ma amnezję!- oznajmiła Kristen
- Co??- zadziwił się Lokowaty
Mulat podszedł do mnie i przytulił mnie do siebie.
 -----------------------------------------------------
 No  to macie tu kolejny ;* :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz