Jestem dostępna w różnych językach ;P

czwartek, 27 czerwca 2013

Łzy...


Dziś polały się łzy, ale to jeszcze nie koniec... Cóż, w końcu każdy idzie w swoją stronę... Każdy opuszcza swoje marzenia, nadzieje, być może miłość... Do mnie jeszcze nie dotarło, że to koniec, że nie usłyszę już chamskich, zboczonych żartów moich przyjaciół, że muszę zacząć wszystko od nowa, że muszę pożegnać moje przyjaciółki i przyjaciół, że możliwe jest, że już ich nie spotkam... Ale muszę pamiętać o jednej rzeczy: PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ PRZETRWA WSZYSTKO!!

Wiem też, że chcę, żeby zostali...

1 komentarz:

  1. :'( :'( :'( :'( :'(
    juzusieeeeeee jak ja strasznie tesknie chociaz wiem ze i tak bede miala z toba calyyyy czas kontakt i ze idziesz ze mna do 2 nawet mozliwe ze do tej samej klasy i ze moze przyjde do ciebie na noc bo maj mader gdzies jedzie ale ja tesknieeeeee :'( :***

    OdpowiedzUsuń